Coronavirus/Koranavirüs Canlı Takip Etme Uygulaması C#

Son günlerde Covıd-19 virüsü bizi çok etkiledi. Birçok ülke OHAL ilan etti ,ben de bunla ilgili bir uygulama yapmaya karar verdim Koranavirüs Canlı Takip Etme Uygulaması. Uygulamayı yazarken
Html Agility Pack kütüpahanesini kullandım.Siz de olmayabilir bu kütüpahane. Yüklemeyi aşağıda göstereceğim.
ADIM1:
ADIM2:
Konsola resimdeki Komutu yazıyoruz, Version seçimi size kalmış.Eğer hata alırsanız Version 1.4.0 ı yüklemeyi deneyin. Kütüpahaneniz yüklendi :)
Gelelim Uygulamaya: Uygulamanın Dünya kısmını bitirdim geriye Türkiye durumu kaldı.Yakında onu da yapıp baglanti adreslerini güncellerim.(Güncellendi)




Proje Özellikleri;
Boyut 1,66 MB
Platform:Microsoft Windows
Proje: Sonlandırıldı
İndir Baglanti AdresiBURADAN İNDİREBİLİRSİNİZ(Türkiye kısmı bozuk)
Proje Durumu:Bozuk..





Yorumlar

  1. İstek durduruldu: SSL/TLS güvenli kanalı oluşturulamadı. Bu hatayı Veriyor Acaba Nasıl Çözerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baglantı adresini yazdığım kodun üstüneServicePointManager.Expect100Continue = true;
      ServicePointManager.SecurityProtocol = SecurityProtocolType.Tls12; bunu yaz bi

      Sil
  2. olmadı hocam bu sefer ServicePointManager bunu tanımadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çözdüm baglanti adresini yazdığım kodun üstüne bunu yapıştır using System.Net; kütüpahanesini eklemeyi unutma ServicePointManager.Expect100Continue = true;
      ServicePointManager.SecurityProtocol = (SecurityProtocolType)3072;

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar